Search

Monday 25 July 2011

SAYA SAYANG GEOMATIKA COLLEGE INTERNATIONAL

Mengapa saya sayang Geomatika College?

Saya menyayangi kolej ini adalah kerana disinilah tempat yang saya rasakan paling tepat untuk saya menimba ilmu dalam bidang kecantikan. Dibarisi dengan pensyarah-pensyarah yang berpengetahuan tinggi dalam dunia kecantikan dan disertakan kemesraan para pensyarah bersama pelajar menambahkan lagi keseronokan pembelajaran disini.


Mengapa saya memilih kursus diploma ini?

Saya memilih kursus Diploma Kecantikan dan Kesihatan ini adalah kerana ingin merealisasikan impian saya disamping minat yang mendalam terhadap dunia kecantikan ini. Apabila mendapat tahu berkenaan kolej ini dimana ia menawarkan kursus sebegini, saya terus memasukinya tanpa mahu berfikir panjang dan ia memang tidak sia-sia kerana pembelajaran berkenaan kursus ini sangat tepat dengan apa yang saya impikan.

Kenangan yang BEST di kolej ini?

Apabila memasuki kolej ini saya telah mempelajari tentang kecantikan dimana saya telah diajar cara berketerampilan menarik. Yang paling best sekali berkenaan kursus ini adalah setiap hari para pelajar (dak2 beauty) akan diwajibkan memakai make-up bersertakan bulu mata palsu dan memakai heels. Unik dan BEST!!

Mengapa anda diluar sana perlu mengikuti program ini?

Bagi anda diluar sana yang memiliki impian dan cita-cita yang tinggi terhadap bidang kecantikan ini, GEOMATIKA COLLEGE INTERNATIONAL adalah pilihan yang tepat untuk anda merealisasikan impian anda itu. Kerana disinilah anda akan mempelajari segalanya bersama para pensyarah yang sangat berkualiti dan tinggi pengetahuannya dalam bidang kecantikan.

Jadi tunggu apa lagi,hantarkan butir-butir peribadi anda ke nombor yang telah disediakan.

GEOMATIKA COLLEGE BEST!!! :-)

No comments:

Post a Comment